elidaeliasson.blogg.se

2014-02-11

Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt!
Är på jakt efter en ny dator så därför blir det ingen bra blogg uppdatering. 
Men kan meddela att jag tog körkortet förra veckan. Så nu har även jag körkort (trodde fan aldrig det skulle hända)
Så det jag har gjort har väl varit att åkt runt och umgåtts med kompsiar och Kevin. Mina planer för veckan är väl att hitta en dator, tv och även en bil! Sitter och kollar runt på blocket nu. Mycket som ska göras. Idag ska mamma och jag in till Gävle/Valbo för att kika lite. Ska bli kul. Får se om vi kommer hem tomhänt eller hur den nu blir. 
 
Har även blivit rödhårig! ÄNTLIGEN! Trivs otroligt bra i det. 
Ska fixa bättre bild på håret! Wääääw love it 
 
Nä nu ska jag ta mitt pick och pack och dra mig för ett ärende på stan och sedan iväg mot Valbo/Gävle. Kisses





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback