elidaeliasson.blogg.se

Onsdag

Hejsan!
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Jag tänkte bara kika in och göra nått inlägg innan jag ska kila iväg till jobbet. Fick jobbet på Sandvik via proffice så jag började jobba min första natt i måndags. Så ska jag ut på den tredje och näst sista nu ikväll. Ska bli kul!
Annars så har jag och älsklingen, Kevin, varit inne i Valbo idag efter hans jobb. Han fick med sig en radiostyrdbil som han håller på kör runt med nu och gör mig GALEN! Fett irriterande sak. Men så länge han är lycklig så är det bra. Jag fick med mig ett par converse, ringar och springtights från Gina. As snygga var dom. ska köpa gymkort nu på måndag tänkte jag och dra igång med träningen igen så blir kul att få vara lite extra snygg på gymmet.
Nyss så klickade jag även hem ett par Air Force 1. Ska användas flitit. Hoppas bara dom passa i storlek.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback