elidaeliasson.blogg.se

TATTOOO

Nu är det inte långt kvar innan även jag tänker förlora tatueringsoskulden. Vet vad jag vill ha men det enda som sätter stopp för det är väl plånboken just nu. Sen vill jag inte tatuera mig förens jag känner mig nöjd över min kropp. Men det jag alltid velat göra är en text som min bästa vän kom på åt mig för något år sedan. 

"You can never broke a wild heart" Står för allting jag gått igenom de senaste 4-5 åren. Vet dock inte om jag ska sätta den på över/underarmen eller på revbenen. Måste klura lite mer på det tror jag. Haha 
 
Sen är det den mexicanska döskallen. Så otroligt het och snygg tatuering, dock vet jag att många har den men jag tatuerar den inte pga något mode (som vissa för) utan den mexikanska döskallen står för att man ska hedra de nära och kära som har gått bort. Vilket i mitt fall är min far, farfar och farmor. 
Den mexikanska döskallen kommer jag sätta antingen på framsidan av låret eller på vänstra skulderbladet. 
 
Efter det kommer en diamant. Den kommer jag vilja sätta på vänster/höger sida på revbenen eller om jag inte gör en liten på handen. Har börja tycka att det är otroligt snyggt med lite pråliga små saker på händerna. Tror det var paows alla tatueringar på hennes händer som fick mig att börja tycka om det mer och mer. Men tror dock jag bara ska ha max 2 tatueringar på vadera hand om jag ens ska ha något. Måste ju tänka på vem man är som person också. Jag är inte den där fullt tatuerade bruden med sleeve hit och sleeve dit och tatueringar i ansikten (exempelvis) så jag håller mig nog till de lite enklare. 
 
Här nedan ser ni lite bilder på hur jag ungefär vill ha vissa av mina tatueringar (dock vill jag absolut inte kopiera dessa tatueringar utan vill göra de personliga såklart)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback