elidaeliasson.blogg.se

Godmorgon onsdag!

Hejsan! sitter på jobbet nu och har jobbat i snart 4 timmar. Pigg som fan är jag då jag somnade innan nio igår! Ooookej? Kom hem och klädde av mig för att vila framför tvn. slutade med att jag däckade tvärs över sängen på kevins sida. Gulleplutten hade gått ner och lagat min matlåda åt mig då han tyckte jag borde få sova då jag var äckligt trött när jag körde bil mellan valbo-gävle att jag höll på nicka till nästan. I förrgår somnade jag till och med inne i badrummet på mattan i väntan på att Kevin skulle duscha klart. Fan illa hur jävla sliten man blir efter ett förmiddagsskift. Men jag är ovan och har inte ens jobbat i två veckor. Igår kom mina air force 1 hem i brevlådan. Dåligt lycklig brud !!! :D Så nu har jag och älskling lika skor ;)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback