elidaeliasson.blogg.se

Mexican Scull

Jag har funderat i månader och letat inspiration bland massa bilder på internet och har äntligen bestämt mig för hur, vart och när jag vill ha tatueringen. Jag har tidigare skrivit om att jag vill ha en mexikansk döskalle. Har bestämt mig för att sätta den på ovansidan av låret. Kommer bli snyggast så! :D Smsade bild till min kompis tatuerare som ska sätta igång och rita på den. Antingen tatuerar jag in den denna vecka eller nästa. Spännande!!! :D Kommer bli min första tatueringen. Kanske inte är det bästa att börja med en stor tatuering som första, men det är den enda av alla tatueringar som jag vill göra som jag är 100% säker på och vet både hur den ska se ut och vart den ska sitta så det kommer bli bra. Texten jag vill ha vet jag dock inte än vart jag ska ha. Troligtvist på armen. Men vi får se.
Här nedan kan ni se en bild på hur jag ungefär vill ha den. Kommer ofc göra den mer personlig men det är ett ungefär iallafall. (Kommer göra den i svartvit så länge och vill jag ha färg på den är det bara att fylla i den senare om något år.)



Det är skallen till vänster som jag tagit inspiration till. Den kommer sitta på samma ben och på samma ställe som hon på bilden.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback