elidaeliasson.blogg.se

#trainlikeagirl

Idag börjar träningen på allvar hoppas jag. När min man slutar så ska vi köpa gymkort och börja vårt första gympass. En början på ett nytt och hälsosammare liv, förhoppningsvis. Vi ska lägga upp ett träningsschema och kostschema som vi ska försöka följa. Matschemat blir väl att man ska börja äta mer frukt och grönt samt i rimliga portioner. Sen inte för mycket socker och skräpmat i veckodagarna utan äta godis, pizza och dricka läsk under helgerna istället. Kommer nog gå bra om vi är två tillsammans som siktar mot nästan samm a mål. Ett hälsosammare liv och att få in träningen i vardagen.

Jag jobbar för att gå ner i vikt och tänker lära mig att börja räkna kolhydrater i det jag äter. Medans Kevin siktar mot att gå upp i vikt då det är så illa för oss båda nu att han väger mindre än mig :o
Men om vi stöttar varandra kommer det gå utmärkt tror jag.








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback